משפצים את חדר האמבטיה ב-5 שלבים!

הגיע הזמן לשפץ את החדר המפנק ביותר בבית, זה שמרענן אתכם לאחר יום עבודה ארוך וזה שמנקה מכם את כל הלכלוך שצברתם במהלך היום – חדר האמבטיה! חדר האמבטיה אמור להיות מקום מפנק, אסטטי, חמים ונוח. כל זה רחוק ממה שיש לכם כרגע? המדריך הזה הוא בדיוק בשבילכם. הגיע הזמן למהפך!

קבלו את חמשת השלבים העיקריים לשיפוץ חדר האמבטיה מהיסוד:

 

  1. בשלב הראשון תצטרכו להרוס הריסה כמעט מוחלטת את אביזרי האינסטלציה ואת האריחים. לאחר מכן, יש להוציא את הרהיטים מהחדר בזהירות. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד, תוכלו להיעזר בבעל מקצוע או חבר קרוב שישמח לעזור. מומלץ להקפיד על זהירות יתרה בשלב ההריסה, על מנת שלא לפגוע בצנרת ובתשתיות, דבר שיוביל לתפנית בעלילה ולכאב ראש מיותר.

 

הגיע הזמן להחליף צנרת!

 

  1. בשלב השני עליכם לבדוק את הצנרת. אם הנכם רואים שהיא ישנה ובלוי, רצוי להחליף אותה בצנרת חדשה, וכך תוכלו לקבל שקט נפשי לתקופה ארוכה. צנרת P, בעלת 3 שכבות בידוד, היא המועדפת עלינו, שכן זו צנרת איכותית ומומלצת על ידי בעלי המקצוע. טיפול מקצועי ואיכותי יאפשר לכם ליהנות מהצינורות לאורך שנים רבות.

 

  1. השלב השלישי הוא חשוב במיוחד, שכן מדובר בצעד שיכול להציל חיים. כידוע, חשמל ומים לא הולכים ביחד, ועל כן אתם צריכים להכיר את המילה - "הארקה". הארקה הוא אמצעי שמונע התחשמלות מרשת החשמל הביתית. התקנתו בבתים חדשים מחויבת בישראל עפ"י חוק. בעת שיפוץ חדר האמבטיה, יש לוודא שישנם חוטי הארקה. ניתן להיעזר בבעל מקצוע אם אינכם מתמצים בתחום. במידה ואין הארקה, יש להזמין במיידי חשמלאי שיתקין לכם אותו. שימו לב: הארקה לא הולכת עם צנרת פלסטיק. הצנרות צריכות להיות עשויות ממתכת.

 

  1. השלב הרביעי הוא למעשה יריית הפתיחה לעיצוב הפנים בחלל החדר. ריצוף וחיפוי בקרמיקה, אריחים גדולים מאבן או אפילו פרקט למינציה העמיד בפני מים הם כולם שאלה של טעם אישי ושל התאמת הריצוף לשאר חללי הבית. רבים ממעצבי הפנים ממליצים לבחור את צבע הרצפה כך שלא יהיה לבן לחלוטין, על מנת שלא יבליט את הלכלוך שיש על הריצפה. כדאי לבחור צבע בעל גוון בהיר שיעניק תחושה של מרחב בתוך חלל שברוב הדירות החדשות הינו קטן יחסית.

 

אריחים גדולים מועדפים בקרב הישראלים.

 

  1. מקווים שהכל עבר חלק עד כה, כי הגענו לשלב החמישי והאחרון. לאחר השיפוץ, הריצוף וכל הבדיקות הנלוות, מגיע השלב בו נתקין ונמקם את התאורה. בדרך כלל נרצה שחדר האמבטיה יהיה כולו מואר, מה שיקנה לו אווירה מרגיעה ונעימה. מומלץ שאזור המראה והכיור יהיה מואר אף יותר, דבר החיוני בשלב הטיפוח של הגבר או האישה.

 

אז סיימנו, מה עכשיו?

לאחר שסיימנו את השיפוץ המפרך, אנו ממליצים לשלב 3 גוונים של צבעים בחלל ולתת נגיעת צבע בקירות, ברהיטים ובכלי רחצה- דבר הייצור את הטאץ' האחרון, בדרך לחדר האמבטיה המושלם בשבילכם. תתחדשו, ומקלחת נעימה.

 

3 גוונים של צבע. מושלם.